Miholjsko ljeto:VJESNICI PROLJEĆA NA PLANINI IGMAN(FOTO)!!!!

Atraktivna liječnica Ehlimana Mušinović: VAŽNOST PRAVILNE ISHRANE I BRIGE O TIJELU


 Ehlimana Mušinović je mlada liječnica, nutricionistkinja i fitness trenerica koja je sve svoje interese uspjela spojiti u jedan poziv. Sport je oduvijek bio sastavio dio njenog života, a svoje znanje iz oblasti medicine i nutricionizma već godinama koristi kako bi poboljšala opće zdravlje i izgled brojnih ljudi koji joj se obrate za pomoć.

Prije pet godina je diplomirala na Medicinskom fakultetu Univerziteta u Tuzli, a nakon toga je upisala studij nutricionizma.

"U roku sam završila fakultet i stekla zvanje ljekara opće prakse. Godinu sam čekala na posao u struci, a zatim sam se prijavila na konkurse po cijeloj BiH i otišla raditi u Dom zdravlja Cazin. Iz privatnih razloga sam dala otkaz i došla u Sarajevo, a nakon toga sam na Univerzitetu u Tuzli upisala nutricionizam. Sve vrijeme sam se bavila fitnessom, to mi je tokom studija bio jedini ispušni ventil", počela je Ehlimana svoju priču.

Važnost pravilne ishrane i brige o zdravlju



Fitnessom se aktivno bavi od petnaeste godine, a u posljednje četiri godine svoj hobi pretvorila je u privatni biznis. No, osim o dobrom izgledu ljudi s kojima radi, Ehlimana se brine i o njihovom zdravlju.



"Priča o fitnessu je slučajno počela, a na kraju se pretvorila u biznis kojim sam veoma zadovoljna. Spojila sam ugodno s korisnim - medicinu i nutricionizam s treningom i fitnessom. Akcent je na zdravlju i od toga krećem", istakla je.

Kako bi poboljšala zdravlje svojih klijenata, Ehlimana ih edukuje o važnosti pravilne ishrane.



"U primarnoj zdravstvenoj zaštiti nutricionizam ima značajnu ulogu, jer od ishrane sve polazi. Mnoge dijagnoze poput problema s radom štitne žlijezde i inzulinske rezistencije rješavaju se dijetetskim režimom. Pravilna ishrana je veoma važna i ja se trudim objasniti ljudima šta je ispravno, a šta ne. Trudim se pomoći im i drago mi je što većina i kasnije nastavi takvim načinom života", rekla je.

S obzirom na to da kao ljekar i kao nutricionistkinja poznaje fiziologiju tijela i hormonalne promjene kroz koje žene prolaze, jedna od ciljanih grupa s kojima radi su trudnice i porodilje.Izvor/Klix/

Primjedbe