Miholjsko ljeto:VJESNICI PROLJEĆA NA PLANINI IGMAN(FOTO)!!!!

PRODAO BUBREG DA KUPI iPHONE!


Muškarac pod imenom Wang koji je 2011. godine prodao jedan bubreg da bi kupio dva Apple produkta danas ima mnoštvo zdravstvenih problema i zahtjeva redovnu brigu, te život provodi u krevetu.

Kako navode kineski mediji, Wang je kao sedamnaestogodišnjak prodao bubreg za dvije i pol hiljade dolara na crnom tržištu. Izvori bliski muškarcu tvrde kako je on dugo želio imati iPad i iPhone ali kako mu ga njegovi roditelji nisu mogli priuštiti.

"U to vrijeme sam želio kupiti iPad 2 ali nisam imao dovoljno novca. Koristeći internet sam naišao na čovjeka koji mi je ponudio da mu prodam bubreg za dvije i pol hiljade dolara. Zatim sam otišao u Anhui bez da sam i o čemu obavjestio svoje roditelje", rekao je Wang.

Tamo je upoznao nekoliko hirurga, asistente i medicinske sestre koji su završili operaciju. Primalac bubrega je za operaciju platio 17 hiljada dolara i dodatnih osam hiljada dolara za bubreg.

Njegovi roditelji su pri njegovom povratku saznali o čemu se radi te su napravili veliki problem, tužeći tako devetoro ljudi koji su dobili zatvorske kazne. Hirurzi su dobili tri godine zatvora a čovjek koji je nagovarao Wanga da proda bubreg je dobio pet.

Wang i njegova porodica su dobili 169 hiljada dolara od suda u svrhu oštete. On sada ima velikih zdravstvenih problema, te živi na dijalizi i nije sposoban za odvajanje od kreveta.

Primjedbe