Miholjsko ljeto:VJESNICI PROLJEĆA NA PLANINI IGMAN(FOTO)!!!!

FOTO DANA:Ja sam musliman i ne slavim Novu godinu!


Na društvenim mrežama se pojavila zanimljiva fotografija,koja se izazvala burne reakcije publike.Mi vam donosimo samo neke: -To će proći. Mislim na ovaj način ispoljavanja. Treba pustiti ljudima nek se ispucaju. doći ce tobe
- Što nije sebi na kuću stavio natpis i sve ok. Gdje je ovo snimljeno, zna li se uopće? Glupan i autor i oni što su mu pomogli zakačiti
- Zato i jesmo tu gdje jesmo!
- Muslimani imaju dva praznika a to su bajrami svako drugo slavlje je kontra naše vjere a ko hoće da slavi nek slavi. Niko nikome neće zabraniti niti može ali samo da se zna da to nije naš praznik i da nema veze ni sa našom lijepom vjerom ni sa našom lijepom tradicijom.

- Svako isticanje i nametanje drugima je po meni bihuzur. Stvari koje nemaju suštinskog značaja. Kao isticanje zastava mimo praznika i mjesta gdje su određena ili vjerskih simbola mimo vjerskih objekata...itd..da ne nabrajam. Naravno ja sam protiv takvih stvari i vrijeme je da se svemu tome stane u kraj u ovoj našoj napaćenoj i krvlju natopljenoj domovini.

- Šta koga briga ko slavi ko ne slavi, svašta.
- Suština je u tome da je musliman onaj ko se drži kurana , klanja svih 5 vakata , posti ramazane, čiste je duše i ne mrzi drugoga , saburan je itd itd , a to znači ni 0,1 posto BiH stanovništva. Ovi što nam se uživot seru nisu muslimani nego seronje.
- Ma kokuz pa ga sramota da kaže, već se vadi na vjeru hahaha.Izvor/oslobođenje.ba/

Primjedbe