Miholjsko ljeto:VJESNICI PROLJEĆA NA PLANINI IGMAN(FOTO)!!!!

NALAZI POTVRDILI,DOKTORI NISU VJEROVALI:Žena izliječila rak u četvrtom stadiju!Jela isključivo OVO!



Sada 31-godišnjakinja, odbila je kemoterapiju i umjesto nje svaki dan jela po tri ananasa dnevno. Također, jela je grejp, limun, papaju, jabuke, kiwi i banane. Osim toga, tokom liječenja, nije unosila proteine životinjskog porijekla.


U roku od samo šest mjeseci karcinom u četvrtoj fazi je skoro nestao, a zapanjeni ljekari su sada potvrdili da je sasvim izliječena od karcinoma.


– Oslobodila sam se karcinoma tako što sam ga izgladnjavala. Doznala sam da bromelain iz ananasa, kiwija i papaje uništava proteinski sloj karcinoma. Proteini iz životinjskih proizvoda hrane rak, a kada jedem velike obroke moja se energija usmjeri na probavljanje hrane, pa se tijelo ne može liječiti.
-Jela sam pomalo voća, što je izjedalo karcinom, tako da sam ga se riješila u roku od šest mjeseci. Više nemam karcinom, jako sam zahvalna zbog toga.

Lijepa Candice je 2011. godine pronašla kvržicu iznad lijeve ključne kosti, a nalazi su pokazali rak štitnjače. Uprkos terapijama, karcinom se proširio na jetru i vrat, a prekancerozne ćelije pronađene su i na plućima. Ljekari su joj prognozirali najviše pet godina života.

Primjedbe