Miholjsko ljeto:VJESNICI PROLJEĆA NA PLANINI IGMAN(FOTO)!!!!

Muhamed Kočo iz Sarajeva,nestao u Beogradu,porodica moli za pomoć!!!


Kočo se trebao vratiti iz Beograda sa bratom i dvojicom rođaka, 03. decembra ove godine, međutim, izgubio je mobitel i oni su se istog dana mimoišli. Muhamed je, kako nam je rekao njegov otac, ostao u Beogradu, a oni su se zbog posla morali vratiti nazad u Sarajevo. 

Od tada porodica gubi svaki kontakt sa njim. Muhamed je rođen je 12.03.1996. godine u Sarajevu. Visok je 191 centimetara, ima smeđe oči, srednje je građe i ima kraću kosu. Uz sebe posjeduje ličnu kartu br: 2AOMO6KTO, izdatu u Sarajevu, gdje je i stalno nastanjen sa roditeljima. 

Pokrenuta je međunarodna policijska potraga putem Interpola. 

Porodica moli da se eventualna saznanja o Muhamedu Koči jave najbližoj policijskoj stanici ili porodici na brojeve telefona +38761217845 ili +38762131509.Izvor/Klix/

Primjedbe

  1. Poštovani,

    Ovdje Muhamed Kočo, osoba koja se nalazi na jednoj od Vaših objava na portalu. Naime, na linku o mom nestanku koji hvala Bogu nije donio nikakve posljedice. E sad pošto sam završio fakultet, te sam u potrazi za poslom, veliki mi problem pravi objava koja je na Vašem portalu, kao i ostalim portalima. Kontaktirao sam klix i dobio sam odgovor da će ukloniti vijest. Također se nadam da ćete i Vi. Zaista mnogo puta mi se desilo da dobijem posao, ili prođem u uži krug kandidata, i kada ukucaju moje ime i prezime, radi nesporazuma koji sam imao sa 21. godinom, koja je za par dana normalno riješena moja malenkost ispašta. Pa Vas molim da uklonite vijest. Također ću svaki ponaosob portal kontaktirati. Nadam se da ćete uzeti ovu moju molbu u razmatranje, te da ćete ukloniti vijest.

    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar