Miholjsko ljeto:VJESNICI PROLJEĆA NA PLANINI IGMAN(FOTO)!!!!

Mustafa Alajmović:KO NEMA DA PLATI, NEKA UZME-HALAL JE!!!


Mustafa Alajmović iz Breze u medije je dospio nakon objavljene fotografije sa pijace, gdje je prodavao sokove i džemove, a pored svega je stojao natpis “Ko nema neka uzme HALAL je”.



“Moja supruga Zehra bila je teško oboljela. Neke svoje stvari sam prodao kako bi je spasio, a prodavao sam i sokove, džem i druge prirodne preparate kako bi prikupio novac. Uspjeli smo hvala Allahu”,Alajmović.

Nakon uspješne akcija za suprugu, Alajmović je pokrenuo i niz drugih akcija sve sa ciljem da pomogne onima kojima je pomoć potrebna.



“Osjećaj težine kada nemaš dati djeci da jedu, kada su ti djeca željna najobičnije sitnice i kada vidim svoju ženu kojoj ne mogu pomoći, pa onda dragi Bog pošalje nekog dobrog insana koji mi pomogne, utjecao je na to da shvatim da mnogi nemaju i da im i ja mogu pomoći. Odlučio sam dijeliti ono što imam, jer postoje i neki drugi osim Zehre i Mustafe”, ističe hrabri brezanski rudar, dodavši i da je nedavno dobio automobil i novac kako bi ga registrirao, ali je sve to poklonio drugim ljudima, posebno pazeći na djecu bez roditelja.

Sve to dovelo je do poziva da postane aktivista humanitarnog udruženja Hedija, koje pomaže djeci bez roditelja i koje je prihvatilo Mustafu kao svojevrsnu inspiraciju za sve članove ovog udruženja, kako one trenutne, tako i buduće.


Nakon što je supruga boljg zdravstvenog stanja Mustafa nije odustao od rada, čak šta više i drugima je pomagao i drugima je dodjeljivao pomoć na sve moguće načine.

Primjedbe