Miholjsko ljeto:VJESNICI PROLJEĆA NA PLANINI IGMAN(FOTO)!!!!

MLADA DJEVOJKA TRAŽI STARIJEG MUŠKARCA!!!


Ja sam Ivana i imam 23 godine, javljam se iz prekrasnog sunčanog Zadra.. Završila sam za frizerski školu i imam svoj salon u kojem radim..

Imam sve što poželim zaista, priuštiti si stvari koje mi roditelji niti moji dečki nisu nikada pružili. I bila sam sigurna da sam sretna i da je sve super. 
Ali s vremenom se počelo pokazivati da nisam uopće sretna niti zadovoljna sa svojim životom i tamo se uvijek osjećam samo u društvu mlađih dečkiju ili mojih godina, shvatila sam da mi ne odgovaraju niti me privlače. Kada sam upoznala jednog starijeg gospodina sa kojim sam imala avanturu za par večeri, shvatila sam tada da mi zapravo 

Smatram da mi stariji ispune sva moja očekivanja i da sam puno zadovoljnija sa njima nego sa nekim mojih godina. Ali na žalost teško mi je naći takvog ovdje, a da nije već zauzeti pa sam se odlučila na ovaj naći pronaći. Mislim da su oni puno zreliji i muževniji i meni baš takav treba da se osjećam sretnom. Ako netko želi da me upozna i da pokušamo nešto neka mi se javi..

Primjedbe